Ons service en support team vormt de kern van IP ONE. Persoonlijke
service en support is namelijk een van de belangrijkste pijlers van
ons bedrijf. `Service is onze mentaliteit`, vertelt Mike Wassenaar,
technisch directeur van IP ONE. `Het belangrijkst is
dat wij problemen goed oplossen en als dat niet lukt hier eerlijk
over communiceren.`
Live monitoring
Service en support houdt altijd al onze diensten in de gaten door middel van live monitoring. Hierdoor weten we direct als er ergens iets niet helemaal goed gaat.
Ticketsysteem
Via een eenvoudig te gebruiken ticketsysteem kunnen onze partners gemakkelijk problemen melden en vragen stellen aan ons service en support team.
Communicatie
Wij houden van eerlijkheid. Dus is er een storing of lukt het even niet een probleem op te lossen? Dan communiceren wij dat proactief naar onze relaties.
Ondersteuning
Lukt het even niet? Dan staat ons service en support team natuurlijk gewoon voor je klaar! Wij werken samen en helpen elkaar dus waar nodig.
Bel ons
Wij zijn maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:30 bereikbaar.
088 2525 820
E-mail ons
Kom met ons in contact door een e-mail te sturen naar ons e-mailadres
sales@ipone.nl
Deze website gebruikt cookies voor de beste gebruikerservaring.